MA2TA
MA2TA
میتونم یه دوست داشته باشم

 
 
تا کی عاشق باشم و از عشقم دور ؟

 
تا کی اسیر تنهایی هایم باشم و از یارم دور .....؟


تا کی باید به خاطر دوری تو اشک بریزم و حسرت آن دستهای گرمت را

بکشم...؟


تا کی باید از خدای خویش التماس کنم تا تو را به من برساند

 
 نزدیک و نزدیک تر کندتا بتوانم تو را در آغوش بگیرم؟...
 

تا کی باید صدای غم انگیز آواز مرغ عشق را بشنوم و دلم برایت تنگ شود؟


 تا کی باید غروب پر درد عاشقی را ببینم و دلم بگیرد!


تا کی باید تنهایی به خورشیدی که آرام آرام به پشت کوه ها می رود را نگاه کنم

 و تا کی باید

 لحظه ها و ثانیه ها را یکی یکی بشمارم تا لحظه دیدار با تو فرا رسد؟
 
خسته ام !
 

یک خسته دلشکسته عاشق بی سر پناه.... عاشقم !


یک عاشق دیوانه سر به هوا .....!


تا کی باید کنج اتاق خلوت دلم بنشینم و با قلم و کاغذ درد دل کنم؟...


تا کی باید دلم را به فرداها خوش کنم و پیش خود بگویم آری فردا وقت رسیدن

 است!

تا کی باید در سرزمین عشاق سر به زیر باشم و چشمهای خیسم را از دیگران

 پنهان کنم؟

تا کی باید بگویم که عاشقم ، ولی یک عاشق تنها ،


عاشقی که معشوقش در کنارش نیست!


تا کی باید به انتظارت زیر باران بنشینم و همراه با آسمان بنالم و ببارم....


و تا کی باید با دستهای خالی ، با آغوش سرد ، با دلی خالی از آرزو و امید ، با

 چشمانی


خیس و شاکی زندگی کنم؟


آری تا کی باید تنها صدای مهربان تو را بشنوم


ولی در کنار تو نباشم ؟


به ادامه مطلب بروید لذت ببرید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شده 24 آذر 1391برچسب:, توسط محمد
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.